Subject: Vastus Riigitee 60 Pärnu-Lihula tee km 5,33-5,39 asuva Mäe kinnistu müratõkkesein ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 09:17:18 +0300

Teie 16.05.2025 nr 8-1/24-105/8164-1

Meie19.05.2025 nr EC.1-5.1/105-3

Ehitusloa väljastamisel palun arvestada Telia Eesti AS poolt väljastatud 
projekti kooskõlastuse nr 39548963 märkustega.

Lugupidamisega

Margus Kantsik

füüsilise võrgu hoolduse juht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn, Eesti

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, May 16, 2025 10:21 PM
To: Keskkonnaamet <[email-masked]>; Pärnu Linnavalitsus 
<[email-masked]>; Telia dokumendihaldus <[email-masked]>; 
Elektrilevi OÜ <[email-masked]>; Eesti Lairiba Arenduse 
Sihtasutus <[email-masked]>; Maa- ja Ruumiamet <[email-masked]>; 
Keskkonnaagentuur <[email-masked]>; aktsiaselts PÄRNU VESI 
<[email-masked]>; Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni Amet 
<[email-masked]>; Raimo Kivi <[email-masked]>
Subject: Riigitee 60 Pärnu-Lihula tee km 5,33-5,39 asuva Mäe kinnistu 
müratõkkesein ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 60 Pärnu-Lihula tee km 5,33-5,39 asuva Mäe kinnistu 
müratõkkesein ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 16.05.2025

Registreerimise number: 8-1/24-105/8164-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .